Tuesday, November 3, 2009

ilustrasi untuk gilagila.


12 comments:

call me sofira said...

dah lama tak tngok cartoon bro aloy nihh...rdu lah pulak terkenang kisah masa kat cerative dulu warrrrrr

wakara said...

sofira:huhu..

AbnormalSuam said...

aku jugak yang tak reti-reti lukih kartun lagi... isyyyy... jeles! jeles! jeles!!!

Aloy, mung lukis cerita hantu lagi ker? Aku dah lama tak belek Gila-Gila... anak-anak aku pun lain macam la depa punya taste bila mai tang komik nih... advance gila babi...

wakara said...

abnormalsuam:hang punya taste apa pulak?gehgeh..

AbnormalSuam said...

aku punya taste?

hehehe... mustilah yang ada bau-bau Turki kalau tak pun Eropah Timur...

~nurul~ said...

untung bro dikurniakan bakat melukis..leh wat duit lak tu..kite lukis orang lidi pun tak jadi...

wakara said...

abnormalsuam: ayam turkey?

~nurul~: huhu..

[S]itie [B]Um [B]Um said...

dulu suke sgt kumpul komik gila2

AbnormalSuam said...

aku plak dulu... sangat suka kumpul SITI... AHAHAHA... tak caya? tanya Aloy

wakara said...

[S]itie [B]Um [B]Um :terima kasih kerana mengunjungi blog saya.

abnormalsuam:tak caya.tak caya..haha.

samsudin ismail said...

nostalgia yob! whuaaaaa...blog hangggg...slamat berkarya!

pakcik kordi said...

aloy?!!!!im ur fan!!!