Wednesday, October 14, 2009

pekartun

pekartun:bersama dato lat,zunar,cabai dan rakan-rakan seperjuangan.gambar lama ni..masing-masing perutpun tak berapa buncit lagi masa ni..

10 comments:

gedek! said...

kecik tu gambar!

AbnormalSuam said...

ntahnya... terpaksa aku pakai teropong...

Tapi... hehehehehe... yang best tu, Roslim pun ada rambut lagi tuh... kalau dia tengok, mahu dia bernostalgia gila ngan rambutnya yang jarang-jarang tuh...

wakara said...

dek:tak reti nak buat beso2..aku ambik kat orang lain ni.

abnormalsuamkuku:hehe.

tasikmerah said...

tgh carik mana satu ko ni bang..


.

wakara said...
This comment has been removed by the author.
wakara said...

tasikmerah:aku yang berdiri tu..

pyan said...

Apa kaba Pekartun? Ada lagi ka atau dah padam...?

wakara said...

pyan:ada lagi..cuma aku dah tak ambik tahu.huhu..

tasikmerah said...

weh bang... hr tu ko nk tgk gambor aku tak bagi2, kan?

sekarang aku dh letak kt blog. amacam?

ha ha.


.

wakara said...

tasik:aku tengok.huhu.