Tuesday, August 11, 2009

karikaturist

bersama arwin,padi,rambai,reezan,aie,ambo,cikli,soya,sireh di satu majlis pelancaran apa benda tatau kat shah alam tu.tengok..semua pakai serba hitam..macam kumpulan black metal wooo..

16 comments:

gedek! said...

Alaa, bro... Bagi la gambo besar siket... Aku klik sama saiz je...?

AbnormalSuam said...

ntahnyer... jenuh plak aku pakai kanta pembesar... nasib baik tak tercabut bijik mataku ni... kalu tak, mana nak cari mata biru cam mata original aku...

wakara said...

dek!:
gambo tu aku curik dari facebook cikli..hehhe..

wakara said...

encik AbnormalSuam:
bukan ke dulu mata hang selalu merah?hik hik hik..:)

~nurul~ said...

camtu rupanya muka2 kantunis,dari kecik baca majalah gila2 sampai dah dah besar...ni 1st time tgk..tapi bro tetap slim..

wakara said...

~nurul~:
slim sebab tak cukup makan..:)

Tiniedia said...

Kim salam kat suma, especially hat hesem2x...

wakara said...

tiniedia:
mana ada hat hensem2..
semua sama je..haha.

AbnormalSuam said...

nurul:
Dia kurus tu bukan pasai apa? Pasai dia lemah semangat... sekali bini dia naik suara, dua kilo setengah berat badan turun... elok nak naik balik badan, bini naik suara lagi... turun lagi..

tu yang sampai la duk slim tuh... tak macam aku... belum bini naik suara, suara aku yang terlebih-lebih naik... tu pasai, bini aku yang slim, aku pula yang naik badan...

wakakakakakaka...

Kan gedek, kan, kan, kan?

AbnormalSuam said...

Wakara:
Dulu, aku ambik dan belajar Ilmu Bela Hantu Raya, tu pasai mata aku merah... aku dah buang dah ilmu tuh, la aku ambik dan amalkan pulak ilmu hantu laut... tu pasallah mata aku kaler biru.

ARY'98 said...

masa bila kejadian black metal ni bro?

wakara said...

encik AbnormalSuam,
hang dok pecah rasia aku..aku jumpak,aku karate kepala lutut hang.tengok la..

ary,
aku tak hingat.
tapi masa tu dah lepas kes kita ber`blackmetal` di genting..huhuhu.

gedek! said...

ABNORMALSUAM : "AKu tak ada kena-mengena dengan ini filim"

Anonymous said...

aku ada baju itam tu selai...dia tulis SAYA SAYANG MAK SAYA...

wakara said...

n.u.r.u.l.:
hehe..mana beli tu?

tasikmerah said...

halusnya ko bang!

:p