Tuesday, August 18, 2009

adam luqman

ni anak aku- adam luqman.aku jumpa gambar ni dalam laptop aku.aku tatau masa bila dia buat gambarnya jadi macam tu.aku dah pesan,upsr dah dekat..jangan sesekali main online game,berYm,ps2,tengok spongebob..sempat lagi dia kerjakan benda ni..ntah-ntah ada lagi benda tersembunyi yang dia dah buat..riso aku..:-)

13 comments:

AbnormalSuam said...

ehehehehe.... NO COMMENT!

kulupSakah said...

anakku sajali

wakara said...

abnormal,
tadi hang call kira komen le tu..haha.

ks,
heh heh..

raiHan KauThar said...

hantam saja adam...reta sapa lagi kalu bukan reta pak kediri mu nak handas pong

~nurul~ said...

budak2 skg advance,den dulu main teng teng n congkak jer..paling tidak pun main daun terup..ahaks..

wakara said...

yong,
kalu adam tahu mu oyat lagu ni,abeh la amba.hahaha.

~nurul~,
den main terup gak,tapi asyik kalah je..buleh tolong ajar ke?hehe.

sutera putih said...

haha,,,
sama lah adik cek yg f3 2 pun,,,
suker bebenor buat manda alah ni,,,

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

patut adam tu check..apa pak dia buat di laptop tu...

wakara said...

sutera putih,
salam perkenalan.
ye ke?

cikgooden,
aku tak buat apapon..hehe.

gedek! said...

Like father... like son

AbnormalSuam said...

bapa dia ada alasan... sebab nak belajar ANATOMI dan STRUKTUR TUBUH MANUSIA...

ehehehehe...

tasikmerah said...

ganteng!

wakara said...

dek!,
anak abah..

abnormalsuam,
hang yang ajag aku..hehe.

tasikmerah,
ganteng ke gantang?
berapa gantang dah?
haha.