Monday, July 20, 2009

dekat tapi jauh

ini gambar lama.cerita lama.aku curik gambar ni dari facebook kawan aku yang dok goreng gitar kat tengah tu-gedek-.ingat lagi,lagu yang kitorang mainkan masa tu- dekat tapi jauh- mungkin kena la dengan sekarang ni.walaupun kami boleh dikatakan duduk dekat-dekat..tapi nak jumpa setahun sekalipon payah..macam duduk jauh-jauh..hehe..tapi,apapun..semuanya dekat dihati aku..

11 comments:

kulupSakah said...

kah kah kah! ni zaman GG, aku nengok kat majalah GG dulu ni,

insyaallah "kami" akan menyatukan semula kalian!
HAHAHAAH!! (gelak org jahat dulu2)

wakaradesign said...

lama punya crita ni.
haha..haha..
moga-moga bro!

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

lepas ni jamming pulak lagu jauh tapi dekat.....zaman internet, semua rasa dekat...beto kae dak?

tasikmerah said...

aku dekat ke jauh...? he he.

~nurul~ said...

hansem la bro yg tengah berdiri tu..skg hansem lagi tak?????

gedek! said...

Sekaranag "Dekat Tapi Jawa" Kah kah kah! (gelak org baik sekarang)

wakaradesign said...

cikgooden:
mu dah siat dah katong?

tasikmerah:
ko dok kat mana skang pam?
huhu..

~nurul~:
tatau la..dah lama tak jumpa.
dulu jumpa perut dah buncit skit.

dek!:
kwangkwangkwang!( gelak je tatau baik ke jahat..huahuahuah).

Qaseh said...

GG best..hehe...blog walking...

wakaradesign said...

Qaseh:
Terima kasih.

abah aman said...

salam wakara,
Kugiran ni tak keluar album baru ke?

wakaradesign said...

abah aman:
hehehe..dulu nyanyi pon ramai yang tutup telinga.