Thursday, March 26, 2009

contengan prof jai

ANTARA mereka yang aku kagumi-profesor jalaini abu hassan.bukan kerana dia datang dari satu kampung dengan aku,tapi kerana sebab lain yang membuatkan aku cukup berbangga mengenali beliau.jai- tak patut kut rasanya aku panggil JAI je dengan gelaran dan apa yang dia milikki kini.tapi kerana dia ber `aku kau` dengan aku..rasanya itu menambahkan lagi hormat aku kepada pelukis tersohor tanahair ini.dari zaman sekolah lagi,aku dah tengok betapa `conteng-contengan` dia menusuk terus sampai ke jantung aku...gillaa..memang gillaaa...bukan hanya kerana contengannya saja..tapi juga kerana pengalaman-perjalanan mahalnya mengelilingi dunia..bukan naik kapal terbang..tapi hanya naik bas dan berjalan kaki saja..gila kan?..(maaf la jai dih paksei aku kata mu lagu tu..hehe)..maka,disini aku masukkan serba sikit hasil karya Profesor Jalaini Abu Hassan.








14 comments:

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

best kelas gila babi work prof Jai..
respek gila!

w a k a r a d e s i g n said...

dia tobat stei..

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

mu pong sama...stei setaraf dia jugak..

w a k a r a d e s i g n said...

mari kita menega katong dalan blog..

amir said...

takdak shoutbox ko blog mu ni?

w a k a r a d e s i g n said...

amir,
shoutbox tadak.
kawe pakai sms ja ikok henpon..hehe..

kulupSakah said...

bary tertanya2 pasal proh jai ni ke mana dia? salute komik dia dlm fantasi dulu

w a k a r a d e s i g n said...

saudara bary:
prof jai sekarang mengajar di uitm shah alam.dengar kata,dia sedang sambung belajar lagi..
saya suka karya Adik dalam Fantasi dulu.hebat.

kulupSakah said...

sori bro salah eja tu..nukan bary tapi baru

w a k a r a d e s i g n said...

hehe..
mintak maap ya kulupsakah.
er..nk panggil ape ni ye?
kabo skit..:)

kulupSakah said...

panggil KS dulu..dah kenai sok bole guna nama sebenor haha!

w a k a r a d e s i g n said...

bro KS..
hehehe..
boleh boleh..

ajie said...

lecturer paling sempoi dulu masa belajo...work dia mmg class..

wakaradesign said...

bro ajie:
orangnya memang best.
ko anak murid dia ke?